A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: file_get_contents(https://ipinfo.io/216.73.216.2): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 429 Too Many Requests

Filename: core/MY_Controller.php

Line Number: 48

Backtrace:

File: /home/ctstest/public_html/application/core/MY_Controller.php
Line: 48
Function: file_get_contents

File: /home/ctstest/public_html/application/modules/pages/controllers/Pages.php
Line: 7
Function: __construct

File: /home/ctstest/public_html/index.php
Line: 319
Function: require_once

Centrotrans
Bosnia and Herzegovina
BA

Misija i vizija

Centrotrans sa svojim voznim parkom, koji broji više od 200 autobusa koji zadovoljavaju stroge sigurnosne evropske i svjetske tehničko-eksploatacione standarde, vodeća firma za autobuski saobraćaj u Bosni i Hercegovini.

Misija

Misija Centrotrans d.d. Sarajevo je:

  • Da se osigura trajno i kvalitetno obavljanje djelatnosti prijevoza putnika korištenjem vlastitih ljudskih i tehničkih potencijala na principima održivog razvoja i stalnog praćenja europskih trendova kvalitete na području prijevozne djelatnosti,
  • Da kompanija i njeni uposlenici održavaju sve prijevozne kapacitete u stanju funkcionalne sposobnosti uz maksimalno poštivanje zaštite okoliša, održivog razvoja i javnog interesa lokalne zajednice u kojima djelujemo,
  • Da kontinuirano jačamo sistem kontrole poslovanja uz poštivanje europskih standarda transparentnosti poslovanja,
  • Da podižemo kvalitet usluge i odnos prema putniku, tako da omogućimo optimalnu popunjenost i iskorištenost prijevoznih kapaciteta i da obezbjedimo prihode kojima se, kroz isplate plaća i dividendi, stvara zadovoljstvo uposlenih i vlasnika kompanije.
     

Vizija

Viziju je potrebno različitim instrumentima implementirati u poslovanje, integrirati je u svakodnevne procedure i ono što je najvažnije upoznati radnike te korisnike usluga sa istom. Upravo zato vizija Centrotrans Eurolines d.d. u idućem periodu jeste:

  • usmjerenje na kontinuirano pružanje kvalitetnih prijevoznih i drugih vrsta usluga razvojem i stalnim unapređivanjem vlastitih tehničko-tehnoloških i ljudskih resursa,
  • usmjerenje na principe zaštite okoliša te održivog razvoja,
  • osiguranje stalne edukacije i dodatnog obrazovanja svih uposlenika,
  • provođenje propisanih procedura u skladu sa ISO standardima,
  • obezbjeđenje stalnih i kvalitetnih primanja zaposlenicima u skladu sa ostvarenim rezultatima poslovanja,
  • stvaranje imidža društveno odgovornog privrednog subjekta.